10 september 2009

Vi har gjort kväll

Vi träffade Jimmy, Len, Jordan och Nino nere på stan där vi åt middag tillsammans. Kl 18 hade Stefan träning så han släppte bara av oss här hemma innan han åkte iväg. Jag och Viggo hoppade in i duschen direkt där vi duschade oss kvällsrena, vi har bäddat rent i våra sängar idag och enligt mig får man INTE lägga sig oduschad i en ren säng.

Efter duschen ammade jag Viggo, men han började småbitas efter en stund så då fick han tutten istället och somnade. Nu ligger han i sin säng och sussar och jag ligger raklång i soffan med min mini dator i knäet:)

Viggo är så söt, jag säger högt AJAJ när han biter mig, och då tittar han på mig med sina stora blåa ögon och skiner upp som en sol och ler. Söt ungen! :)

1 kommentar:

  1. Låter skönt att lägga sig i en nybäddad säng!!

    // Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)