12 september 2009

Krabban Viggo

Jag har tidigare skrivit att Viggo är superduktig att åka runt i sin gåstol. Jag sätter ner honom i stolen i vardagsrummet, han börjar genast sin färd ut mot hallen till vår hallmöbel för att dra ut min hårtork. När han kommit fram drar jag tillbaka honom in till vardagsrummet och så börjar han igen.... Jag har tilloch med ställt en kartong samt hans bilstol i hallen för att göra det lite svårare för honom att komma fram, men då ställer han stolen på sidan istället och åker förbi. Min lilla krabba:)

Här är ett litet bildbevis

1 kommentar:

  1. Det är så häftigt att dessa små krabbater är så duktig på att lära sig. De är ju ändå bara 5 månader gammal.
    De lär sig både positiva & negativa saker lika lätt tyvärr....

    Trevlig helg! // Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)