30 september 2009

Jag fick inte följa med

Till middag idag blir det våfflor. Men det saknades mjölk och grädde så vi bestämde oss för att gå en eftermiddags promenad för att på slutet svänga förbi ica och köpa det. Men när vi höll på att klä Viggo sa Stefan att han ville gå själv med Viggo, visst sa jag, lite egentid är aldrig fel:)

Han kände väl att han ville ha lite far och son tid, och de måste de ju få ha! Bara kul att det är han själv som vill, och att det inte är jag som tvingar ut honom. Jag tror S längtar så mycket till Viggo blir så stor så att han kan gå, så de kan vara ute och leka tillsammans.

Vad ska jag göra nu då, jag som blev gräsänka för en stund? Tror jag ska duka fram och tända massa ljus överallt så det är mysigt när de kommer tillbaka. De skulle även köpa med sig choklad glass som vi ska mumsa till Idol ikväll, vi glömde ju det igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)