8 september 2009

Lunch med Len och Nino

Vi åkte ner på stan alla 3 vid 11 imorse där vi mötte upp Len och Nino på Eurasia för en god kina buffé. gott var det som alltid. Efter lunchen gick Len och Nino vidare mot banken och jag, Stefan och Viggo kikade lite inne på Sagolika ting samt lekbiten.

Nu är vi hemma och vi ska vila lite en stund i sängen tillsammans, sedan ska vi åka och hämta ut moster Hannas paket som är något försenat.



Jag känner mig fortfarande väldigt illa berörd efter film-klippet jag såg imorse. Men, jag tycker det är bra ändå att polisen valde att visa dessa bilder för att på så sätt få allmänheten att öppna ögonen och verkligen förstå att sånt här händer, OCH att man bara med hjälp utav ett samtal faktiskt kan rädda ett litet liv.

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)