14 september 2009

Guldklimpen vilar

Guldklimpen ligger och sussar här bredvid mig i soffan. Han ligger i sin åkpåse så han är varm och go!

Vi har märkt att han gärna (väldigt gärna) vill krama om/hålla i någonting när han skall sova..Det kan gå bra till en början utan, men just när han håller på att somna ser man hur han med armarna letar efter någonting att krama om. Det roliga är att det spelar inte så stor roll VAD han skall krama om, det går bra med filtar, mössor, mjukisdjur, spyhanddukar ja you name it.

Han somnade i mina armar nyss och när jag förflyttade honom till sovpåsen i soffan såg jag hur letandet började, jag såg då den rena tvätten jag precis vikt och ryckte snabbt efter en utav hans bodysar, så nu ligger han och kramar om en body. Min sötnöt!


Skulle gärna vilja visa er ett kort men han sover lite oroligt och jag vill inte riskera att han vaknar av blixten..

1 kommentar:

  1. Linn är likadan, hon ska också kram något/hålla i något.

    Man tagar vad man haver....sägs det ju!

    / Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)