18 september 2009

En tur till Lögdeå

Vi packade in oss i bilen idag och åkte till Modehuset i Lögdeå. En stor besvikelse tycker vi båda, visst fanns det lite märkeskläder men ytterst LITE. Det var ju egentligen barnkläder vi var ute efter, de har gjort reklam på tvn att de fått in det nu men det var de tråkigaste barkläderna vi sett, så vi vände direkt. Dock hann jag med att göra en vurpa precis vid entren, höll på att dra med mig hela vagnen i fallet. Ingen såg nåt!

Ikväll/natt ska Viggo få sova hos mormor och morfar. Jag och Stefan ska vara med Patrik och Anna, vi ska äta middag och umgås. Ska bli skönt (men himla jätte tomt!!!!!!!) att bara få vara bland vuxna människor. Men vi vet att Viggo är i trygga händer så det kommer gå jätte bra, det är andra gången han sover hos mormor och morfar. Vi har lyckats få in rätt bra rutiner nu också, han somnar vid 19 tiden, vaknar någon gång mellan 23-01 och vill ha lite mat, sedan sover han till någon gång mellan 05-06 och vill äta igen, sedan somnar han och vaknar vid 9-10 då han får morgon-gröt.

Han är så himla go på morgonen min lilla prins, det är en FRÖJD att vakna upp med honom vid min sida. Behöver bara titta på honom så skiner han upp som en sol :) Det kommer jag sakna imorgon bitti när jag vaknar!!

Bild från igår när Viggo badade med sina nya badleksaker

Nu måste vi packa klart Viggos väska, han har kräkts rejält mycket idag så jag ska nog slänga ner några extra bodysar. Snutte-grodan får vi inte glömma och inte heller gröten. Viggos nya snutte-filt damp ner med posten imorse, den ligger dock i tvättmaskinen nu och kommer ej hinna torka så vi får ta någonting annat idag istället.

Nu måste jag rusa, vi ska ju plocka upp mormor Inger kl 16 :)

2 kommentarer:

  1. Jag försöker och försöker men det går inte att få kontakt med er.. Jag har väl inte gjort något dumt eller ? Sms:at och ringt er båda men inget svar..erika

    SvaraRadera
  2. Men så trist med shoppingen, när vi var där i somras så fanns det bra grejer. Typiskt...

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)