7 september 2009

Min ögonsten

Idag har vi hunnit med rätt mycket ändå. Vi började dagen med en lång sovmorgon i sängen hela familjen, ända till kl 12! Då klev vi upp, klädde på oss och gick en promenad för att hämta ut ett paket som hade kommit. Eftersom jag beställt efter så mkt den senaste tiden så visste jag inte säkert vad det var som låg och väntade i paketet. Det var Viggos fina Elodie åkpåse och en svart napphållare. Så vi blev himla glada:)


Efter vår promenad gick vi hem och hämtade bilen och åkte förbi hos faster Erika där Viggo fick med sig fleece jackor, overaller, tallrikar och allt möjligt. PERFEKT! :)


Nu har jag bytt och klätt Viggo och ska precis klä mig själv, vi ska hämta upp moster Hanna för att åka ut till Sävar där moster Nora spelar innebandy match, efter Noras match spelar även Ersbodas damer. Så det blir en helkväll ute i säver, medan pappa stannar hemma och städar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)