9 september 2009

Tennis

Idag har vi vart ute på vift HELA dagen. Det började med att jag och Viggo följde med pappa Stefan och farbror Adde ut till Ersmark där de skulle spela tennis. Vi hejade och jag fick även testa att slå lite. Det är SVÅRT! Men kul var det:)

Efter tennisen åkte vi hem så stefan fick duscha, sedan åkte vi till Hanna och Adde där Hanna fick sin försenade födelsedags present. Hon fick ett par vit/guldiga WESC hörlurar till sin nya Ipod. Jag tror hon blev glad:) Vi stannade på middag (wook) och sedan såg vi lite fotboll tills Stefan åkte iväg på träning.

Nu sitter viggo i sin gåstol (pigg som aldrig förr efter att ha sovit mellan 17-20) och leker av sig lite så han vill somna någon gång, Stefan har åkt vidare på jobbet och kommer hem imorgon bitti kl 06. Jag längtar tills jag får slå igen mina två blå och samla lite kraft inför morgon dagen då vi ska på mamma-barn fika. Ska bli himla kul att träffa lite fler mammor och barn, jag tror Viggo kommer tycka om det :)

SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)