1 september 2009

Gangstar

Jag slängde snabbt ihop ett kollage med bilder på vad jag shoppat till Viggo.

Kläderna är alltså beställda från gangstar.se.
Jag beställde kläderna i stlr 80-86, så det kommer dröja ett litet tag innan han kommer kunna ha dem, men då kommer han kunna ha dem längre än om jag skulle beställt 68-74.

Jag klickade även hem en snuttefilt från Elodie Details hemsida. Så snart kommer Viggo äntligen få en riktig snuttefilt. Frågan är om man kanske måste beställa en till, så att man har två st?

Nu är frågan, åkpåse eller inte åkpåse...hhmmm. Får ta mig ett snack med min andra hälft imorgon.

1 kommentar:

  1. Milo har den där snuttefilten och den är jättemysig, hur mjuk som helst :) Det enda som är synd är att våran blev "sne" när vi tvättade den...mycket konstigt

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)