1 september 2009

Nya kläder

Efter min graviditet har jag gått ner mer i vikt än vad jag trodde jag skulle göra. Detta resulterar i att mina nuvarande kläder börjar bli alldelens för stora. Mina baggy jeans börjar hasa ner kring höfterna tillexempel, vilket varken är särskilt snyggt ELLER bekvämt. Så jag och Stefan bestämde att vi ska skicka efter en beställning på kläder från zoovillage nästa månad, denna månad fick ju Viggo shoppa :)

NU ska jag plocka upp min son som ligger på mage i babygymmet innan han blir rasande.

Tjing

2 kommentarer:

  1. Vilken tur du har då:-) hoppas det oxå kommer hända mig den dagen jag blir gravid=)

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka för Dig! Jag har tyvärr inte samma lycka :(
    Men men jag får fixa det när Linn äter själv

    Var redigerar Du dina bilder photoshop?

    PS! Kommer Du imorgon på den ledarledda föräldragruppen? DS!

    // Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)