22 september 2009

Promenad men ingen morfar

Usch och fy, jag har gått och blivit förkyld! Det bara rinner och rinner ur min näsa. Stackars mig.

Jag och Viggo klev upp prick kl 11, skönt att han ville sova länge på morgonen just idag, när man inte har lika mkt ork. Vi klev upp och han fick biffstroganof till lunch. Sedan satt vi inne på hans rum och lekte men han började bli grinig och lite lätt irriterad efter en stund. Det orkade jag inte lyssna på så jag klädde på honom, stoppade honom i vagnen och började promenera mot Visionen för att hälsa på Viggos morfar. Men när vi kom dit fanns det ingen morfar, nej han ligger hemma och är sjuk! Typiskt tyckte Viggo! så vi traskade hem igen, nu har jag stoppat ner honom i sängen för hans ögon var tuuuuuuuuuuunga när vi gick hem.

Jag ska försöka plocka undan här hemma så det ser trevligt ut när S kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)