16 september 2009

Shopping mama

Idag har vi shoppat! Ojojoj vad vi har spenderat pengar! På D&D, som för övrigt inte alls skulle lägga ner, hittade jag ett par skor, en svea t-shirt och ett par skitsnygga jeans! Jag fick dessutom lov att köpa en mindre strl än jag brukar. Det var kul! På babyproffsen valde Viggo en jättesöt liten mysgroda med tutte-fack som han ligger och sussar med nu. Han fick även lite badleksaker, en nu mjukare kudde och jag köpte ett napp-diskställ som bara kostade 30 kr, bra deal!

På maxi handlade vi mat och en massa burkmat till Viggo. Vi köpte även hem majskrokar som han fick testa på efter middagen och han ÄLSKADE dem. Han blev galen när de tog slut och började nästan vibrera när han såg att man tog fram en ny;)

Nu ska vi lägga oss i soffan bredvid en sovandes prins, se Idol och äta bakelser som vi köpte med oss hem idag. 3 olika sorter köpte vi, 2 av varje = 6 st totalt..hihihi :) Efter Idol slår vi på säs 3 av HIMYM och bara myyyyyser.

4 kommentarer:

  1. Gud så skoj att shoppa lite, själv har jag fått köpstopp denna månad ut :(

    Jag vet inte när nästa barnvagnsbio är men de sa idag på SF att det skulle vara 8 till innan jul. Vi får hålla utkik på SF hemsida, de släpper ju tider en vecka i taget. :)

    SvaraRadera
  2. du nygren, viggo kommmer antagligen bli precis som sin mor! när han bli lite större och får övergå till vuxenchips så kommer han bli chipsälskare som du:P

    SvaraRadera
  3. Ni var då inte lätta att få tag i längre! =)

    SvaraRadera
  4. Ja, håller med hele´n där, är alla telefoner oladdade, man får ju aldrig kontakt!Ring mamma!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)