12 september 2009

Tänk vad allt kan ändras

Detta skrev jag igårnatt, men jag blev avbruten av en gråtande bebis så jag hann inte posta inlägget. Men jag kan väl lika gärna posta det nu?=)

Jag kan inte sova, Viggo ligger och vrider och vänder på sig stup i kvarten så jag kommer aldrig till ro. Typiskt!

Jag tänkte att jag kan ju faktiskt bjuda på en bild från förra sommaren, här är jag och Lovisa på fest hos Carro, helt ovetandes om att våra liv snart skulle få en vändning. Världens bästa vändning. Visst saknar jag "mitt förra" liv lite grann, men inte alls så mycket som jag trodde. Och då menar jag inte att jag saknar festerna, utan att kunna göra saker helt oplanerat. Nu krävs (ni som har egna barn vet) en hel del planering varje gång man skalln "göra nåt". Ja, ett bio besök kan behöva planeras en vecka innan pga barnvakt osv.


1 kommentar:

  1. :) det var roliga tider de där, vi får försöka styra nåt lugnt någon gång, skulle vara skoj!
    puss och kram

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)