11 september 2009

Fredagsmys med mig själv

Stefan åkte till jobbet för drygt en timme sedan, Viggo somnade nyss och ligger i sin säng, han ligger och kramar ett gossedjur sötnöten min!

Framför mig på bordet har jag lite chips, dip och coca-cola samt fanta lemon. Jag ska mysa med mig själv. Jag tror att vi ska vara lite mer hemma på kvällarna och inte vara ute och flänga så mycket, försöka få in lite mer rutiner så är det lättare för mig också de kvällar och nätter S jobbar.

Imorgon ska visst S bjuda mig (Viggo) och Erik på middag här hemma. Det ska bli himla gott, och spännande;)

Nu, dags at lägga sig i soffan med chipsen och dipen i högsta hugg!

2 kommentarer:

  1. Dipp it like u meen it!!

    Vi har också chips och dip, men tyvärr inte min älskade ranch dip, så jag är inte övertaggad =)

    SvaraRadera
  2. vad tyckte du om fanta lemon? :)
    jag tycker mun-orgasm!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)