23 september 2009

Godmorgon där ute!

Godmorgon!
Klockan är strax över 6 och jag är vaken. Viggo sover fortfarande men jag valde att kliva upp för att göra i ordning inför dagen. Vi ska på playdate med 3 st andra mammor + deras bebisar (eller barn kanske man kan börja säga, de är ju så stora nu!!!!). Jag tror att Viggo kommer ha jätte skoj! Han älskar barn, helst lite större. När vi var på BVC kom det en liten flicka krypandes, hon kröp fram emot Viggo och reste sig upp med hjälp av en stol, för varje liten rörelse hon gjorde skrattade Viggo. hihi!

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan framför The Voice med en kopp the och lite frukost och mysa med lite tända ljus i höstmörkret innan vi beger oss iväg. Vi skall vara där 09:00 och det är TIDIGT i vår familj;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)