7 oktober 2009

Vänskap

Hihi! Hittade det här kortet när jag kikade in min vän Lisas blogg. Det är jag till vänster och Lisa till höger. Tänk att vi känt varandra HELA livet? Det är rätt magiskt ändå tycker jag :) När jag tänker tillbaka så blir jag så glad över tiden vi haft/har tillsammans. Jag saknar tiden som var och ser fram emot tiden vi kommer att dela, som förhoppningsvis blir mer än vad det är nu. Lisa du är en del av mig som lixom alltid finns där, du förstår mig så bra och jag blir så lycklig av dig :)

3 kommentarer:

  1. Gud va söt du är! =) Hihihi

    SvaraRadera
  2. gud, jag får tårar ida! du kommer alltid vara en del av mig med och även om vi nästan aldrig ses eller hörs så kommer du alltid vara min absolut bästa vän för när vi väl ses så känns det som om vi aldrig slutat umgås! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken söt bild och vad fint du skrivit om Lisa! jag blev nästan lite tårögd också. Fin blogg även! :) hälsningar lisas kompis mallan

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)