7 oktober 2009

För exat 6 månader sedan...

...Gick mitt vatten och mina värkar startade. På beräknat datum, den 7:e April 2009. 07:11 dagen efter, den 8:e April föddes vår Guldklimp. Den bästa dagen i mitt liv!

Tänk att den värsta smärtan kan förvandlas till nåt så underbart på mindre än 1 sekund.

Imorgon på Viggos 6 månaders dag tror jag att vi kika på förlossningsfilmen igen. Jag är SÅ GLAD i att vi filmade under förlossningen, på så vis kommer jag aldrig att glömma denna underbara dag. Att få se själv med egna ögon när de lägger upp honom på mitt bröst är SÅ UNDERBART.

Mitt tips till alla blivande föräldrar, ta MYCKET kort och filma för guds skull!

1 kommentar:

  1. Viggo 6 månader, Grattis!! 8 april var också en av mina underbara, fantastiska dagar!Kram till er alla! mormor inger

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)