16 oktober 2009

Det här med bilder

Först vill jag säga att det är jätte kul att ni kommenterar! Roligt att höra också att ni tycker att det är kul med mycket bilder. Det tycker jag ju själv också när jag läser andra bloggar. Men här blir det ju mest bilder på Viggo, vilket för mig faller sig rätt naturligt eftersom han är mitt liv:) Men har ni några tips och idéer på vad jag mer kan visa? Lite mer inredningsbilder har ni efterfrågat och det skall jag jobba på. Jag lovar:)

Nu ska jag go och se vad min son har för sig, om jag får gissa så sitter han på sin pappa som ligger ner på vardagsrums golvet, och leker ;)

1 kommentar:

  1. Tja! Jag tycker det är kul att se bilder på folk, t.ex om ni hälsat på några eller haft främmande så är det skoj att se deras ansikten:)
    men förstår förstås om alla kanske inte vill vara med på bild. Men annars är det kul med "mingel"-bilder tycker jag:)
    superfin blogg!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)