15 oktober 2009

Vår dag

Nu har fin besöket lämnat oss. Viggo somnade som en däckad säl i sängen någon minut efter att de åkt (tack för en supermysig dag!!). Jag känner att jag själv också är super trött och skulle egentligen behöva lägga mig en stund. Men samtidigt vill jag skura golven rent från barnmat och spya, blogga, se tv och tusen andra roliga och mindre roliga saker. Sova kan man göra i graven ;)

När Viggo vaknar tänkte jag att vi skulle klä på oss och gå en liten kvällspromenad. Vi kanske går förbi ICA och köper nya nappar och lite mandariner som vi (läs jag) kan mumsa framför tvn med tända ljus. Skura golven gör jag ikväll när S kommit hem från jobbet, då kan jag slå två flugor i en smäll och hoppa in i duschen efteråt, man känner sig inte fräsch efter skurning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)