2 oktober 2009

Dags för Fredagsmys

Nu har vi diskat undan, skurat golven, Fredags-duschat samt åkt med en massa tvätt till Bryggargatan som Stefans söta mamma och pappa tar hand om åt oss. TUSEN TACK! Visst har jag för fina svärföräldrar :)

Nu leker vi lite på golvet alla 3, Viggo tränar tålamodet genom att ligga på mage. Han blir ARG väldigt snabbt. Men han har börjat visa små tendenser till kryp nu. Han drar upp båda benen under rumpan och försöker trycka iväg, men det är svårt!

Till middag idag blir det PIZZA, vi ska få "främmande" ikväll och eftersom klockan redan hunnit bli rätt mycket varken hinner eller orkar vi dra igång och laga middag nu. Men pizza funkar alltid på Fredagar, eller hur?;)


Om 6 dagar blir Viggo ett halvår. TÄNK att han har funnits hos oss i ETT HALVÅR, 6 månader, 26 veckor, 182 dagar, 4 382 timmar, 262 974 minuter, 15 778 463 sekunder.

Vår älskade lille prins börjar bli så stor. Kan man stanna klockan?;)

1 kommentar:

  1. sötnosen! kan tänka mig att det känns som att han alltid funnits hos er? man vänjer ju sig så fort, jag kan inte tänka mig att jag nånsin varit utan en gravidmage haha...

    trevlig helg på er!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)