24 oktober 2009

Saknar Viggan

Vid 12:30 kom Hanna och Adde och tog med sig Viggan ut på en promenad ner på stan. Sedan skulle de gå vidare mot Gammlia där CITY har match. Jag har passat på att skura golven, diska och duscha. Nu sitter jag här påklädd och skall bara sminka mig innan jag tar deras bil och möter upp dem på matchen. Efter Innebandyn blir det tacos middag hos mamma och pappa på Glassgränd :)

Perfect day!!!

PS. Ni har väl inte missat att Katrin Zytomierska går i väntans tider? I en intervju med Aftonbladet har hon fällt kommentarer som " Jag gillar ju inte ens barn", "Jag kommer nog bli en sån mamma som slår barnen" osv. Frågan är om hon är knäpp i skallen eller bara allmänt omogen?

3 kommentarer:

  1. Jag tror på både ock!

    Någon kanske borde upplysa henne om att det är olagligt att aga barn!

    SvaraRadera
  2. Det finns inte ord för hennes omogna uttalande.

    Men vi får se vad hon säger när bebisen kommit, då är det inte lika lätt att vara "kaxig"....

    SvaraRadera
  3. Hennes blogg går ju ut på att väcka känslor och vara tvärtemot, hon gör samma sak nu när hon uttalar sig om sin graviditet.

    Hon kommer säkert bli en bra mamma, ska bli skoj och se om hon när barnet kommit fortfarande kör med den här kaxiga stilen. Hon brukar kunna erkänna när hon har/har haft fel...

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)