9 oktober 2009

I mammas kläder

Idag har jag och Viggo gått på stan hela dagen. Vi mötte upp med Len, Jordan, Nino, Sofia, Mats och Lill-Ebba på Mekka där vi fikade gofika och snackade strunt :) Viggo skötte sig exemplariskt!

När vi gick på stan ringde mamma och frågade om vi inte ville komma på middag samt Idol-mys. Så kl 16 plockade Stefan upp oss på Stan och vi åkte vidare upp på Glassgränd där vi åt middag med mamma och Nora. Pappa och Hanna har ju åkt till Uppsala, det vankas innebandy match imorgon nämligen. Vid 18 åkte Stefan iväg för ett 12 timmars pass på jobbet, jag och Viggo stannade kvar är på Glassgränd, vi ska se Idol och mysa hela kvällen! Ja, vi ska tillochmed sova över här!:)

Nu har Viggo fått sig ett Fredagsbad, det var kul att bada hos mormor tyckte han! Eftersom skötvskan inte var packad för övernattning så letade Mormor fram en utav mina gamla pyjamaser som han får sova i inatt. Vi hittade även Norpans gamla vår mössa som han så glatt fick manekänga i :)

Oj vad skönt det var att bada!


Titta vad söt jag är i min mammas gamla pyjamas!:)

:)

2 kommentarer:

  1. men sötaste lilla viggan :)
    Man vill ju bara äta upp honom!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)