16 oktober 2009

Skumkillen

Igår kväll orkade jag varken skura golvet eller duscha. Så det gjorde inte så mycket att det regnade idag. Efter Viggos lunch passade jag på att skura golven och skura av hans skötbord, vi måste köpa ny skötbädd då han bajsat ner denna. Så nu får stackarn hårt underlag tills vi köpt nytt. Men imorgon tänkte jag att vi ska ta oss en tur förbi babyproffsen där de finns.

När jag var klar med skurningen klev jag in i duschen och efter en stund gjorde Viggo mig sällskap. Idag fick han bada skumbad för första gången. Det ser ut som att han tyckte om det :) Nu är vi iallafall Fredags-fina, veckans lort är long gone!

Ikväll får vi middags gäster. Hanna och Adde kommer hit på tacos. Det ska bli SÅ GOTT då det var länge sen vi åt det. Efter middagen blir det självklart IDOL som ikväll har temat Michael Jacksson. Vad tror ni? Jag tror det kommer bli häftigt!

Min alldeles egna lilla skumkille;)

3 kommentarer:

  1. Jag ser nåt skumt ... men bortsett från det, är Viggo en riktig charmör som får hjärtan i brand!
    Fredagshälsning från en charmad Rehn!

    SvaraRadera
  2. du ida.. jag kommenterar för fulla muggar nu haha.
    aja men mitt tips (från den väldigt erfarne haha) är att kanke köpa en sån skötbädd med typ galonaktigt tyg så det bara är att torka av utan att det drar in i tyget som..
    jag vet inte om det är en sån ni har men :)

    SvaraRadera
  3. haha och mat fulla näsan!

    /gudmodern

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)