22 oktober 2009

Välförtjänd shopping

Idag tog jag och Len en promenad till Strömpilen, det tog ca 1 timme och var himla skönt. Mysigt att bara gå och prata av sig tycker jag. Synd bara att vi knappt hann kika i affärerna tillsammans, vi får gå en till gång tycker jag!

Vi hann iallafall kika på HM tillsammans där vi båda köpte varsin tröja. När Len blev upphämtad gick jag vidare mot Lindex, där shoppade jag MYCKET! Jag vågar knappt kolla kontot;)

Detta blev det till Viggo:
Strumpbyxor
Body med hängslen
Gråa Jeans
Kofta
Pyjamas

Detta blev det till mig:
Randig tröja
Rosett hårspänne
Rosa bandet brosh (Visst har ni köpt ni också?!?!?!)

Hittade lite av Viggos shopping på hemsidan:







2 kommentarer:

  1. Ja, på Lindex är det lätt att göra av med pengar....

    Känner igen mig! // Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för gofikat!
    Du är en underbar vän! =)
    PUSS

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)