16 oktober 2009

Godmorgon världen...

...vilken underbar dag! Nja, det regnar utanför fönstret. Jag som vill UT i höstsolen och gå promenad! Känner mig smått instängd och vill bara ut ut ut. Vi får hoppas på bättre väder inom kort.

Viggo ligger i sängen och busar med S. Jag tror faktiskt att han börjar bli lite "less" på mig. Han kan böka runt och gnälla i slutet av dagen, och så när S kommer hem blir han på STRÅLANDE humör direkt! Men det är väl klart, han har hängt med mig 24/7 i sex månaders tid. Vilken kille vill umgås så mycket med sin mamma?;)

Vad bjuder dagen på idag? Om det blir finare väder beger vi oss nog ut på en tur. Vi ska hämta Viggos nya säng (skall berätta mer om den sedan), lämna igen en jacka och handla lite middag och Fredags-mys. Ikväll tror jag att vi bara ska vara hemma och NJUTA av lugnet, Tacos blev jag sugen på till middag. Vi får se om jag får igenom det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)