9 november 2009

Vad är skillnaden?

Nu har vi kommit hem från vår promenad. Viggo har ätit pasta bolognese (stavas?), jag körde på stort och köpte en åtta månaders burk. Finns sånt litet utbud på 6 månaders burkarna nu tycker jag. Han mumsade i sig hela burken hur snabbt som helst, så man kan säga att han tyckte om det! Iof så säger vi det om allt, eftersom han verkar gilla allt :) Nu till min fråga, är det någon större skillnad på 6 och 8 månaders burkarna, förutom att det är mer bitar i 8:a burken och mer som puré i 6 burken? Jag menar, är det någon större skillnad på innehållet? Typ att 8:a burken blir mer mättande?

Nu ligger en mätt Viggan inne på golvet i vardagsrummet och bajsar :) Jag ska ta hand om honom sen ska vi busa lite innan det är dags för välling. Jag ska be Stefan kika in på statoil och se om Falk filmerna finns så kanske vi kan se dem ikväll när V sover :)

Jag vill så gärna lägga upp bilder på bloggen men minneskortet är helt plötsligt borta. Måste hitta det!

1 kommentar:

  1. Hejhej!
    8 månaders burken kanske innehåller mera salt! Jag har för mig det, men jag gav Leo oxå den burken tidiagre än 8 mån!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)