4 november 2009

Macbook

Hallå där ute! Nu sitter jag på Haga vid Addes macbook pro. Det finns massa roliga finesser, nästa bärbara dator blir nog en macbook.

Vi har sett fotboll och en Johan Falk film, nu är vi på den andra. Jag har ju redan sett alla men tycker de är bra så mig gjorde det inget att se de igen. Viggo ligger och sörplar kolsyrat vatten ur nappflaska, han ÄLSKAR det! Imorgon blir det en mysig höstpromenad om vädret tillåter. Vi hade tänkt gå förbi badhuset med Viggo men vi får se hur vi gör imorgon.

Nu ska jag knappa vidare på lite bloggar sedan ska jag vara social igen;)
MYSIG Onsdag!

2 kommentarer:

  1. PÅ söndagar mellan 12- 16 är det extra varmt i vattnet på badhuset. Just för de små.....


    // Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)