24 november 2009

Morgonmys har guld i mun!

Viggo drog i sig 320ml välling igårkväll 19:30, sedan sov han gott och vaknade vid 02:30 och kunde INTE somna om, jag försökte i 2 timmar sedan gick jag upp och gjorde iordning 200ml välling som han drog i sig direkt, sedan somnade han direkt i mina armar och vaknade för en stund sedan och åt välling igen. Jag har en hungrig grabb ;) Han har blivit så duktig och kan äta själv, jag bara ger honom flaskan så ligger han där sött på sin lilla kudde och sörplar i sig :)

Nu ligger han är under mig och sliter i sladden till datorn, för er som inte vet om det så ÄLSKAR han sladdar och kablar av alla de slag. Idag blir en tvättar dag för oss, MKT tvätt skall tvättas samt rensning av gamla saker, snart ska vi ju julpynta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)