20 november 2009

Lätt som en plätt

Viggo somnade lätt som en plätt, så nu ska jag ta tag i sysslorna. Stefan ska få komma hem till ett RENT HUS efter en lång arbetsdag. Sedan har jag bestämt att det blir hämt mat till middag, fyra små rätter har någon liten fågel viskat i mitt öra;) Får se vad han säger om det förslaget. Tror inte han är negativ.

Imorgon är det Lördag och vi är lediga tillsammans, på dagen har vi inte än några planer men på kvällen ska vi som sagt gå på bio med några vänner och se New moon. Ska bli kul att få komma ut och "bara" umgås med vuxna. Inte alls för att Viggo är jobbig men just att få slappna av på ett annat sätt. Att inte hela tiden gå på helspänn, det ser jag fram emot :)

Förresten, jag har ju glömt skriva att jag slutat amma HELT nu (Natt ammade bara i slutet). Det har gått hur bra som helst, han sover hela nätter och vaknar knappt av att han tappar tutten. Det är blandade känslor, saknar de mysiga amnings stunderna men samtidigt är det skönt att inte vara lika "låst".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)