21 november 2009

Nattsuddaren Viggo

Igår efter middagen åkte vi (jag och Viggo) till Len, Nino och Anna, Stefan åkte till Pat där grabbarna spelade tv spel medan vi kikade Idol;). Efter Idol skulle vi åka förbi Pat och Anna för att hämta en dosa men blev kvar där och såg film "LA Giggolo", sjukt märklig men ändå helt ok film. Viggo var vaken och SUPERGLAD HELA kvällen tills vi skulle åka hem kl 01:32. Han blev lite smått kär i Anna tror jag, kunde inte sluta titta och le mot henne:)

Efter att varit vaken sent in mot natten sov hela familjen i sträck till kl 11:00, då ville Viggo ha gröt så vi klev upp och åt frukost. Nu ska vi ut och shoppa sköna skor till mig, jag vill ha ett par UGGS som jag kan mysa i på barnvagnspromenaderna i vinter;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)