7 november 2009

Kilon, tänder och en HETING

Nu har jag tryckt nästan en hel chipspåse + en hel dipp. Inte nog med att jag känner att jag förtjänar det, jag behöver det! Mina baggy jeans hasar bokstavligen AV mig när jag går (Hanna fick tyvärr själv bevittna det igår). Jag som trodde att man går UPP i vikt när man slutar amma? Dagens i-lands problem.

För övrigt så har Viggo fått sin första tand :) Den syns fortfarande lite dåligt men den känns när man känner med fingret! Inte konstigt att han har varit på lite dåligt humör de senaste dagarna, stackarn har ju säkert haft det jätte jobbigt!

Nej nu blir det movie time. Vi har två Falk filmer kvar att se, "De fredslösa" och "Operation näktergal". Jag har gått och kärat ner mig i Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner i filmerna. Han är SÅ HET! Han skall dessutom spela JW i filmen "Snabba cash" som har permiär den 15:e Januari 2010, kan det bli bättre? Eye candy :)


1 kommentar:

  1. Håller med, han är min fan min nya våta dröm!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)