30 november 2009

Julfix

Tänk att om mindre än en vecka är det 2a advent! Tiden bara rinner iväg nu känner jag. Dags att börja bestämma vilka julklappar som skall handlas in. Till Viggo har vi rätt bra koll tycker jag. Vi Har även tagit kort för julkorten som vi ska skicka till nära och kära, de ska bara framkallas och postas.

Julpyntningen är inte riktigt klar här hemma, jag ska stryka gardiner till Viggos rum samt sätta upp gran och adventstakar, men köket är "pytntat" och i princip klart. Det återstår även lite pepperkaks och lussekatts bak, det blir nog imorgon eller på Onsdag, då vi är lediga tillsammans hela familjen :)

En tomte och Pepparkaks nisse fyllda med bus och kärlek

Julkänsla i köksfönstret


3 kommentarer:

  1. Pluttungarna!

    Skicka över bilderna nån kväll så jag hinner fixa dem och framkalla! =) Samt posta till släkten =)

    SvaraRadera
  2. Annika på mammas jobb2009-11-30 21:00

    Tjusig ängel i fönstret! Känner igen den, ha, ha!

    SvaraRadera
  3. Jag har också tänkt ta julkort- men tror Du det blir gjort....
    Snart är det för sent ju... Måste ha en spark i rumpan.

    Lycka till med baket! // Kicki

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)