25 november 2009

Kalas

I Söndags var ju vi på 1 års kalas hos MELVIN. Viggo tyckte att Melvin hade mycket roliga leksaker. Speciellt bilen ni skymtar i bakgrunden, den kunde både spela musik och blinka.

I eftermiddag åkte vi förbi Len och co och hälsade på, barnen fick leka lite med varandra och vi åt middag tillsammans. Soppa med färskt bröd, perfekt en dag som denna! När vi kom hem ställde jag mig och strök gardinerna till köket och ställde fram röda jul lyktor. Nu är det så mysigt så ;)
Imorgon ska vi (om Viggo sover bättre inatt) gå på lunch dejt med Sofia och Ebba samt Len och Nino. Jag hoppas verkligen att det inte regnar isåfall!

Det verkar som att killarna sover skönt i sängen, jag ska krypa ner och pussa på de båda två - De ÄR mitt liv, de betyder ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)