20 november 2009

Suck

Usch vad less jag blir på detta väder!! Stefan har dessutom tagit bilen och vi glömde plocka ut vagnen igår så jag tar mig ingenstans. SUCK.

Lägenheten skulle behövas en städning men Viggan ligger mest och gnäller på golvet så man hinner inte få någonting gjort, sätter jag han i gåstolen åker han ju bara runt och river ner allt = onödigt att städa;) Nu slet jag loss en kabel från Stefans ps3:a som han ligger och roas sig med. När han somnar ska jag plocka undan här hemma så det blir Fredags fint.

S slutar jobbet kl 18, så vi ska nog bara slappa i varsin soffa och glo på Idol. Imorgon ska vi ju följa med Pat och Anna på bio och se 2a Twilight filmen, det ska bli mysigt:)

Prinsen igårkväll

2 kommentarer:

  1. Vars ska Viggo-hjärtat vara när ni är på bio????

    SvaraRadera
  2. Han ska va hemma och ha lite föräldrafri ferre! ;)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)