30 november 2009

RÖTT

Jag och Viggo gav oss ut på en mysig promenad nyss. Vi gick förbi EXPO där vi hittade jätte mycket fint! Vi ska gå dit hela familjen imorgon bestämde vi, så vi kan hjälpas åt att bära ;)

Men Viggo fick handla julklappar till Mormor, Morfar, Farmor och Farfar. Så fort vi har inslagningspapper ska vi slå in dem :)

Nu ska Viggo få mat och jag ska börja laga våran, vi ska försöka sätta en liten guldkant på denna regniga, trista Måndag och äta gott. Kött med klyftpotatis och bea. Till det - VIN! Jag sitter faktiskt just nu och smuttar på ett glas, jag kunde inte hålla mig. Hade ju tänkt sprätta flaskan i Fredags men då blev klockan alldeles för mycket. Så det får bli "Fredag mitt i veckan" idag ;)



Det var PRECIS så gott som jag föreställt mig. Sist jag drack vin var för över 18 månader sedan. Ikväll njuter jag ;)

2 kommentarer:

  1. Vi har också såna där vinglas, de är så fina :)

    SvaraRadera
  2. ååh nu ska jag rekomendera ett jätte gott, lättdrucket rött vin! Cline, heter det.. kostar över hundra kr (minns inte exakt) men gott är det, så köp det och prova om du vill :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)