18 november 2009

Lugn dag

Jag har ju "skrutit" på Viggo att han älskar ALL sorts mat, men idag fick han något som INTE föll honom i smaken - Skärgårdsgryta med lax. Han fick kväljningar efter kväljningar, det var inte alls gott! Han åt drygt halva burken men mer än så ville jag inte plåga honom, så han fick en fruktpuré burk med ris så att han skulle bli mätt. Nu vet vi iallfall att han är mänsklig ;)

Idag på förmiddagen mötte vi upp Len och Nino vid bron, tillsammans gick vi till Comfort möbler där Len beställde en ny soffa. Super fin, kommer bli så snyggt till deras nya tapeter! Efter det strosade vi runt på stan, vi halkade in på MONKI där jag köpte en skön oversize tröja.

Nu ska vi ta tag i lite "to do's här hemma. Men först, lite bilder på sötungen;)


Viggo charmar mig efter en mysig matstund.


Viggo LYCKLIG över att pappa kommit hem från work.

1 kommentar:

  1. Jag tror det var den Nino också hatade!

    Ikväll får nog Nino prova pyttipannan! =)

    Tack för sällskapet idag!
    Kommer du hit med tvätt eller?

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)