8 februari 2009

Vila

Bytte gardiner i köket igår kväll. Söta mamma hade ju köpt ljusrosa och ljusgråa gardiner till mig! Dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt + att de rosa gardinerna var skitiga (?!). Så dem ska jag lämna tillbaka. Men de gråa behåller jag, blev jättefint! Ska se om jag hittar några lime/ljusgröna eller svarta man kan ha innanför istället för de rosa. Kanske kommer bild ikväll!

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila lite tills diskmaskinen är klar, då ska jag ställa in i den och byta gardiner i vardagsrummet också.


Ikväll blir det film och imorgon skall jag jobba mellan 07:30-16:00. Snabba cash!;)
/ Ida

2 kommentarer:

  1. hallå nygren.. dom har ett jätte snyggt toalock på obs.. ringen är svart och locket limegrönt!!! VILL HA!!! synd att vi har blå/vitt badrum :( det suger nu!

    SvaraRadera
  2. det om toalocket är från mig, bara så du vet=) /LISA

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)