4 februari 2009

Födelsedagskalas

Vi har precis kommit hem från kalas-fika. Kabbe fyller 24 år så det bjöds på bullar, kakor, saft med mera. Gott var det!

Efter jobbet åkte jag nästan direkt till Hanna (min syster) där vi lagade middag och slappade lite innan vi åkte till Kabbe. Stefan och Adde jobbade eftermiddag så det passade bra.

Imorgon jobbar jag 8-13. Skönt att få sluta tidigt. Då ska jag direkt hem och se om jag kan tvätta lite innan våran match, vi möter ju Skeå. Spännande och VIKTIG match! Hoppas på 3 poäng!

Nu ska jag sätta på mig pyamas och lägga mig framför tvn och äta lite apelsin, har ni smakat dem nu? Dem är ju otroligt goda! Skulle kunna äta hur många som helst! Det är extra bra nu också med tanke på att c-vitaminen tar hand om järnet i kroppen.


Sovgott!

/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)