13 februari 2009

Fredag hela veckan!

Äntligen Fredag....Igen!
Slutade tidigt idag (12:15), vi hade "alla hjärtans dag pyssel" på förskolan vilket var himla uppskattat, både av tjejerna och killarna! Spännande att limma och sätta fast glitter och paljetter, sånt man inte får göra varje dag.

"Det spelar ingen roll vad man har för färg på huden, bara alla har samma färg på hjärtat"
- Flicka, 4år
(jaa, jag måste ju erkänna att jag inte kunde sagt det bättre själv)

Så nu sitter jag här hemma i min ensamhet, Stefan jobbar långt pass idag (06:18, stackarn!).

Det är ju derby ikväll, kl 19:30 möter vi Umeå City på Vildmannahallen, kom och heja oss till seger vettja! Synd för laget att inte Lovan kan vara med, men desto bättre för mig, då har jag någon jag kan vara nervös tillsammans med på läktaren :)

Kom på att jag aldrig la in något magkort i Onsdags, så jag har tagit kort nu som jag ska lägga in. Håll till godo ;)

/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)