6 februari 2009

Fredags-främmande

Rotfrukterna är i ugnen, Stefan håller på att steka (köttet) för fulla muggar. Hanna och Adde anländer snart med snacks till filmen vi ska se, Benjamin Buttons otroliga liv - ÄNTLIGEN! Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska se den? Men nu så :)

Annars har det varit en riktig slappar Fredag, Stefan har varit ledig så vi började först dagen med en låååååång sovmorgon (jag skirver inte när vi klev upp, men det var inte innan 12 iaf). Sedan Stekte vi pannkakor som vi åt framför en film: Konsten att gråta i kör. Stefan ville exprimetnera lite så han testade göra chokladpannkakor (han tillsatte oboy i smeten). Tro mig eller ej, det blev faktiskt gott! Så ett poäng till honom!


Nu ska jag se om jag kan ge min sambo ett handtag i köket. Hejs!

/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)