25 februari 2009

Brio bil

Nåja, det var väl inte något vidare speciellt på babykvällen, om man inte var ute efter bilbarnstol, babyskydd och vagn. För på dessa grejer hade dem mycket bra pris! Annars var det ingenting speciellt tycker jag. Men alltid mysigt att strosa runt:)

Stefan shoppade dock en liten Brio bil till guldklimpen. Han hade själv en sådan bil (fast röd) när han var liten och ville föra traditionen vidare. Skoj tycker jag!:)



Nu har Stefan åkt till jobbet, kommer hem vid halv sju imorgon bitti. Tråkigt tycker jag. Eftersom både jag och Hanna är ensamma (Adde är ju och lirar beach i Brazil) så kommer hon och hämtar mig strax, så sover jag hos henne :) Så får Stefan plocka upp mig imorgon när han kommer hem.

/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)