3 februari 2009

Jobba är jobbigt..

..iallafall när man går runt och bär på en stormage 24/7! Men jag ska inte klaga, jag mår ju bra annars!

Nu är jag iallafall hemma, har satt på pastavatten. Blir korv och mackisar till middag. lagom bra vardagsmat (man kan ju inte lyxa till det jämt). Men jag har dock köpt hem semlor som vi ska lyxa med ikväll när vi ser film :) Skulle gärna äta upp dem typ NU. Men jag ska hålla mig!

Jag ska jobba imorgon också! kl 07:30-16:00, med pappa. Kanoners! Skönt att få vara på storbarns då man inte behöver lyfta och bära lika mkt. På storbarns klarar dem det mesta själva.

Imorgon går jag ju in i V32. Så ikväll tänkte jag lägga upp en magbild eller två. Så ni får se :)

/ Ida

1 kommentar:

  1. Tack :)

    Näe men jag har inte kollat så mycke heller, men det är fint som det är nu också :)

    Ja du får gärna ta bort den ramen.

    / Nora

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)