3 februari 2009

Besök hos barnmorskan

Idag har vi varit på besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut, hjärtslagen låg och pendlade kring 150, sf måttet kommer jag inte ihåg när jag tänker efter, men antar att det var okej eftersom hon inte påpekade något utan sa att magen växer som den ska. Jag hade inte gått upp någonting i vikt sedan förra gången, men det sa hon inte heller någonting om så antar att det är okej :) Hittills har jag alltså gått upp 9-10 kilo. Känns lagom, tänker inte alls på det faktiskt.

På tal om kilon tror jag att jag ska köpa mig en semla i eftermiddag. Och äta ikväll när vi ska se film. Vi såg aldrig Benjamin button igår för det blev lite sent. Jag fastnade vid datorn och grabbarna vid PS3an :) Så vi ska se den ikväll. Istället började jag se Changeling men somnade så måste se slutet i eftermiddag.


Nej nu måste jag röra på köttet. De ringde från förskolan och ville att jag skulle jobba mellan 13:30-16:30. Så det blir jobb i eftermiddag och förhoppningsvis imorgon med!

Tajo!

/ Ida

1 kommentar:

  1. Synd att jag redan var bortlovad till en annan förskola imorn. :)
    men jag hoppas dom ringer igen :)
    Kram och tack för att du tipsade mig :) // bella

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)