15 februari 2009

Varsegoda

Vad heter ni? Stefan & Ida
Hur träffades ni? Genom min syster
Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år och 3 månader drygt
Är ni förlovade? Inte än
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Snart, en är påväg:)
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Tror det ;)
Vem sa "jag älskar dig" först? Stefan
Vem är äldst? Stefan, 3 år och 8 månader
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Lejon, Stefan är stenbock
Vem är längst? Stefan
Vem sjunger bäst? Haha, svår fråga
Håller ni varandra i handen på stan? Självklart, ibland
Vad har ni gemensamt? Våran guldklimp + mycket, mycket mer
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja, Stefan tränade mig i innebandy, men vi började inte träffas förän 2 år efteråt.
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja
Har ni nån speciell låt? Nej, inte än
Har ni stora framtidsplaner? Det tycker jag:)
Har ni gråtit i varandras armar? Många gånger
Har ni varit utomlands tillsammans? Turkiet, Cypern, Thailand
Vilket är ert bästa minne? Om jag får svara så är det när vi plussade + ultraljudet hittills.
Vem lagar bäst mat? Jag (Ida), men stefan grillar bra;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ser ofta film, ibland ensamma och ibland med vänner
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Absolut
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Beror på om graviditets-tiden räknas;)
Ringer eller sms:ar ni mest? Stefan ringer jag smsar

/ Ida

2 kommentarer:

  1. haha du ida.. jag kommer aldrig att glömma när du och stefan precis blivit ihop.. när du sa till mig ba Jag tänker inte vara med hans kompisar.. han förstår inte att jag inte vill, jag har inget att säga när vi är där.. bla bla bla. hahaha.. :)

    SvaraRadera
  2. hahahahahahhha!
    :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)