11 februari 2009

(Anti)Alla hjärtans dag

På Lördag är det alla hjärtans dag, för er som har missat det. Är det bara jag som är liiiiite anti alla hjärtans dag? Känns som att det bara är ett jippo för att få oss att spendera ännu mer pengar. Kärlek ska man väl visa varandra jämt, varenda dag?

Självklart skulle det vara mysigt att få en blomma, eller kanske ha en mysig hemmakväll framför soffan med massa tända ljus. Men jag förstår inte denna köp-hets kring alla hjärtans dag. Ett " jag älskar dig" betyder i alla fall mer för mig, än halvslaskiga gelé hjärtan för 39,90 :-

Nu fick jag det sagt också:)

/ Ida

3 kommentarer:

  1. Precis vad jag sa:P

    SvaraRadera
  2. skref precis samma sak på min blogg.. varför all den hysteri???
    Vi bojkottar den dagen helt. jag ska plugga och samuel har borta match... hahaha får se om det blir lite mys på kvällen ;)// bella

    SvaraRadera
  3. JAg håller med dig helt och hållet Ida! Hoppas allt är bra med dig. :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)