24 februari 2009

Mamma fika

Stefan skulle iväg och spela tennis med Erik på nolia kl 12 idag. Så då droppade han mig hos Helene under tiden. Vi fikade semlor som jag hade med mig (torr semlor, typsikt!) och tjattrade på...Som vanligt:)

Nu är vi dock hemma och ska äta SEN lunch, usch vad vi är hungriga båda två, pasta och grillkorv blir det iallafall. Sen ska vi även hämta skötbordet också, om allt går som planerat.



Hur många semlor får man äta på fetisdagen? finns det överhuvudtaget en gräns?

/ Ida

5 kommentarer:

  1. har du räknat alla semlor du ätit dom senaste veckorna? du har og kommit upp i det antalet jag ätit dom senaste tio åren haha :)

    frisk nu?

    SvaraRadera
  2. jag har planerat minst två!!

    SvaraRadera
  3. jag har planerat minst två!!

    SvaraRadera
  4. jag tror att max är nio stycken per dygn och person

    SvaraRadera
  5. Då får jag äta 18 då alltså, eftersom jag äter för två?=)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)