2 februari 2009

Super bowl

Igår natt var det den årliga super bowl finalen som jag och Stefan brukar försöka hålla oss vakna till. Igår gick det rätt bra men efter någon timme började ögonen bli lite väl tunga. Tur att vi har en sån bra boxer som man så lätt kan spela in på. Så nu på förmiddagen har vi legat i soffan och kikat på det vi missade igår. Mysigt:)

Igår var vi även förbi Hanna och Adde och kikade på film (The wrestler), Kabbe och Marie kom också. Trevligt! Vi skulle egentligen se 7 pounds men den hade Marie redan sett, så då tog vi en annan istället :)


Nu sitter jag och äter en lien sen luch, pyttipanna. Dålig fantasi jag vet! Men jag tycker det är så tråkigt att lägga ner energi på maten när man ska äta själv. Stefan har ju åkt iväg på jobbet.



Ska kika om tvättstugan är ledig i eftermiddag...Tjao!

/ Ida

1 kommentar:

  1. Jag har också tvättat idag.
    När hade du tänkt börja tvätta upp bebis sakerna?

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)