22 februari 2009

Hoho

Hallå kära läsare!
Det har varit lite dålig uppdatering på slutet. Det beror på att jag blev sjuk i Fredags och har varken haft tid eller ork till att skriva. Det började med att jag fick en feberkännsla och frös vid 19 tiden på Fredag kväll, så jag tog en alvedon och la mig i sängen. Sov uruselt hela natten och fortsatte må likadant under Lördagen. Men eftersom det var innebandy hela dagen kunde jag inte slita mig från hallen. När vi vann matchen och säkrade vårat kontrakt i divison 1 nästa säsong hade våra ledare hyrt en lokal där kinamat och andera festligheter väntade. Jag orkade bara med maten sen gick jag över till mamma och pappa (som bor granne med lokalen) o la mig på soffan och (sov) tittade på shlager med Nora.

Jag fortsatte må dåligt så vid 01:30 tiden ringde jag Stefan (som var ute på med laget) och sa att jag skulle åka hem, så jag plockade upp honom på vägen. Väl hemma hann jag bara så mycket som att ta av mig ytterkläderna innan jag kräktes på toaletten. Så jag tog en alvedon o kröp ner i sängen. Sov faktiskt bra hela natten och vaknade för bara en liten stund sedan.Feberkännslan är borta och jag har inte kräkts något mer sen igår natt. Fick nog en lättare släng av magsjukan som går nu antar jag.


Så tråkigt att jag missade Melvins dop idag :( Hade verkligen sett fram emot det. Men det är inte så mycket man kan göra.

Sådär, nu fick ni en liten sammanfattning av min helg:)

/ Ida

3 kommentarer:

  1. Usch din stackare! Säkert en lindrig variant av magsjukan. Många kräks ju bara en gång.
    Se till att få i dig vätska nu bara så du återställer kroppens vätskebalans.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. usch! tur att du inte kom och hälsade på :)

    ååh du skulle ha sett hilma i lördags kväll, hon drack välling och när det var bara lite kvar ville hon ge bäbisen i stinas mage lite välling och pussade och kramade på bäbisen i magen. så söööt :)

    SvaraRadera
  3. undra förässten vad din lillbäbis tyckte om när du mådde illa! stackars er!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)