24 mars 2009

Våfflor till middag & pengar tillbaka

Nu har (eller för ett tag sedan) min andra hälft klivit upp. Vi ska gå en promenad förbi ica och köpa våffel smet. Vi kan inte hålla oss till imorgon;) Så det blir våfflor, sylt och grädde till middag. Blir inte så jätte sen middag idag, är hungrig trots 2st stora portioner spaghetti och köttfärsås till lunch.

Ska köpa lite bananer också som kanske kan lindra halsbrännan som börjat dyka upp på nätterna. Inatt var en jobbig sådan natt!


Ikväll ska jag se den rätte för rosing för första gången. Spännande.

Kollade skatteåterbäringen nyss, sweet att få tillbaka ist för att få betala denna gång:)

/ Ida

3 kommentarer:

  1. Föreläsningen är den 23/4.. Du kanske har fullt upp med bäbis då. :)

    SvaraRadera
  2. åh du har verkligen ngt stort framför dig! folk pratar om att hoppa bungy jump, bestiga mount everest, tatuera snoppen osv...jag säger bara; BARNAFÖDANDE! DET är grejen!

    SvaraRadera
  3. Vill bara tipsa om Novalucid för halsbrännan. Gjorde underverk för mig då jag va gravid!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)