20 mars 2009

Dagens shopping

Idag lunchade jag med Anna och Len på stan. Efteråt gick jag runt på stan och storsade en stund, fick med mig en del saker hem:

Byxa + body strl 62, Polarn o Pyret
Gipshjärta, Mias lustgård

Fjärilar + ljusring, Buketten/ Mias ljustgård

Desperate housewifes säs 2, Onoff


Det är alltid lika roligt när man hittar någonting man vill ha tycker jag!:) Nu ska jag surfa runt en stund, sedan ska jag lägga mig och se ett DH avsnitt innan middagen. Ikväll ska ju jag och Stefan ut och fika på waynes :)
/ Ida

2 kommentarer:

  1. ha så mysigt på waynes.. och njut riktigt ordentligt mycket :) det här har du ju väntat på.. haha :)

    SvaraRadera
  2. men du skulle ju låna min dh box så slipper du köpa. ;)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)